[O1] szczotki alternatora czy regulator napięcia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • goofy1969
    Classic
    • 2014
    • 4

    [O1] szczotki alternatora czy regulator napięcia

    Zamieszczone przez mrfazi
    jego rzemiosło widocznie jest słabo reklamowane
    ano cóż- są gusta i guściki

    ja robiłem u niego kilka aut, jago7270 też, kilka osób z forum seata i bmw

    akurat u nas na OCP jest lobby które foruje Bytów- i chwała im za to
    Piotr i tak ma duzo roboty :szeroki_usmiech

    [ Dodano: Nie 23 Cze, 13 20:03 ]
    Zamieszczone przez jago7270
    koszt oklejenia Renault Trafic to 350 zł.
    minus paliwo za przelot do (od)Bytowa :diabelski_usmiech
  • dawideks
    Classic
    • 2012
    • 6

    #2
    [O1] szczotki alternatora czy regulator napięcia

    Witam , na początku wytłumaczę się z tematu bo możliwe że źle go sformułowałem. Jeśli szczotki i regulator to to samo z góry przepraszam. Wyjaśniam o co chodzi: Moje autko to oktavka 1,6 -75km, od pewnego czasu zauważyłem mrugające światła mijania na postoju np. w korku, podczas jazdy na klimie autko potrafi zupełnie zgasnąc przy dojeździe np. do skrzyżowania. Mierzyłem poziom ładowania i nie jest to zadawalające na poziomie 13,5-14,0. Występują spore spadki ładowania np. przy włączaniu świateł, wentylatora itd. I teraz pytanie czy wystarczy wymienic regulator napięcia czy szczotki alternatora, no chyba że to to samo
    Jak ewentualnie się za to zabrac, nie jetem aż takim kompletnym laikiem. Pozdrawiam

    Komentarz

    • Le-Ce
      L&K
      • 2010
      • 1313
      • Octavia I (1U2)
      • AUM 1.8 20VT 150 KM

      #3
      Zamieszczone przez dawideks
      nie jetem aż takim kompletnym laikiem
      sam zadałeś pytanie i sam se odpowiedziałeś, pozostaje tylko zakasać rękawy i
      wziąć się do roboty :diabelski_usmiech
      Moja ADELA

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58788

      i jej najlepszy wynik 15,75 l/ 100km

      Komentarz

      • endryu
        RS
        • 2006
        • 3773
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        Zamieszczone przez dawideks
        Jeśli szczotki i regulator to to samo z góry przepraszam
        Tak. Jest to jeden modół
        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
        =================================================

        Komentarz

        • wolas
          Rider
          • 2011
          • 290

          #5
          o ile jest alternator jest taki sam jak w TDI to klucz nasadowy lub fajkowy 15 i dobry krzyżakowy śrubokręt, musisz odkręcić nim 3 śrubki, uważaj żeby śrubokręt Ci nie przeskoczył, u mnie sie tak stało i nie mogłem odkręcić jednej, wiec gdy została jedna śrubka powoli go wyłamałem, nie chciało mi się wyciągać całego alternatora przez jedną małą śrubeczke

          Komentarz

          • dawideks
            Classic
            • 2012
            • 6

            #6
            dzięki bardzo. Nie taki jednak diabeł straszny. Wcześniej naprawiałem golfa II i audi 80, okazuje sie ze to prawie identyczne motory. Pozdrawiam.

            [ Dodano: Pon 22 Paź, 12 14:35 ]
            i tu niestety mam pytanie , rozumiem ze ten klucz nasadowy jest do odkrecenia tej nakładki plastikowej? tej która jest na regulatorze napięcia. Pytam bo nie mogę dostać się do śrubek na śrubokręt przez te właśnie nakłatkę plastikowa

            [ Dodano: Sro 24 Paź, 12 10:23 ]
            problem wymiany rozwiązany, niestety pojawiły się problemy. Po wymianie autko faluje lekko na biegu jałowym , po włączeniu świateł , klimy ogrzewania tylnej szyby obroty spadają i zaczyna lekko falować . najgorzej jest wlaśnie przy włączeniu ogrzewania tylnej szyby. Czy teraz niezbędne jest wykasowanie błędów czy coś jest jednak nie tak?

            Komentarz

            Pracuję...